Abonnement

Het belangrijkste voordeel van het abonnement is dat je regelmatig je JARMINO producten ontvangt en zo je lichaam op lange termijn goed kan doen. De mineralen en voedingsstoffen in de button bouillon of collageen moet je dagelijks aan je lichaam geven.

Bovendien bespaart u 10% op de waarde van de goederen als u een abonnement neemt. En als je meer dan 80€ bestelt (incl. abonnementskorting), krijg je ook nog eens gratis bezorging.
Het abonnement is zeer flexibel. U kunt de leveringscyclus zelf bepalen en aanpassen in uw klantenaccount. U kunt ook altijd zelf het product wijzigen.

Zodra u een product in onze online shop heeft gekozen, kiest u op de productpagina niet voor "eenmalige levering", maar voor "subscribe & save". Kies vervolgens de cyclus waarin u het product wilt ontvangen, bijvoorbeeld elke 4,6,8,10 of 12 weken. Doe hetzelfde voor alle andere producten die u aan het abonnement wilt toevoegen.

Ga vervolgens naar het winkelwagentje, vink alles nog eens aan en ga dan naar de kassa. Nadat u uw abonnement heeft gekocht, ontvangt u een e-mail met een link, via deze link kunt u uw abonnement beheren. Als u een gebruikersaccount heeft aangemaakt in onze webwinkel, kunt u via deze link ook uw abonnement beheren. Heeft u vragen of problemen, stuur ons dan een e-mail naar support@jarmino.nl. Wij brengen ook graag wijzigingen in uw abonnement voor u aan.

Belangrijk: Het abonnement heeft een minimale looptijd van 3 leveringen, waarna u te allen tijde kunt opzeggen. Dit is nodig zodat wij u de korting kunnen verlenen, want het geeft ons planningszekerheid. U kunt tijdens deze periode echter ook ruilen.

Voor ons abonnement bieden wij betalingsmogelijkheden via creditcard of PayPal.

U kunt uw geplande bestellingen bekijken in uw abonnementsprofiel. U kunt hiertoe eenvoudig toegang krijgen door in te loggen op uw klantenaccount in onze winkel.


Let op: het kan zijn dat u wel een abonnement heeft, maar geen klantenaccount. Dus als u niet kunt inloggen en de functie "wachtwoord resetten" niet werkt, heeft u misschien geen account bij ons. In dat geval kunt u gewoon een nieuwe account aanmaken.


Als u problemen ondervindt of vragen hebt, kunt u contact met ons opnemen via e-mail: support@jarmino.nl.

Log in op uw klantenaccount in onze online shop. Als u op uw klantenaccount klikt (er staat rechtsboven een icoontje met een persoon erop), ziet u de knop: "Mijn abonnement aanpassen". Net daaronder staat: "Abonnementsadres wijzigen". Door daarop te klikken, kunt u eenvoudig zelf uw abonnementsadres wijzigen.

Mocht dit niet werken, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via support@jarmino.nl en zullen wij de wijziging voor u aanpassen of controleren of alles gelukt is.

U kunt de datum van uw volgende abonnementsbestelling te allen tijde wijzigen. U kunt dit eenvoudig doen in uw klantenaccount, of u kunt ons een e-mail sturen op support@jarmino.nl.

U kunt uw abonnement opzeggen in uw klantenaccount. Klik hiervoor in uw klantenaccount op "Abonnement aanpassen" en vervolgens op "Annuleren" rechts van uw abonnement. Selecteer de reden van uw opzegging en bevestig vervolgens. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw opzegging.

U kunt ons ook een e-mail sturen naar support@jarmino.nl.

U kunt uw abonnement pas na de derde levering opzeggen.

U kunt uw abonnement op elk moment na drie leveringen opzeggen. U kunt echter op elk moment vooraf het product wijzigen.