Bestellingen

Controleer uw spam-map. Als daar niets staat, probeer dan uw e-mail opnieuw in te schrijven. Als dat niet werkt, stuur dan een e-mail naar: support@jarmino.nl.

Als u toch een fout ziet in het adres in de orderbevestiging, schrijf dan onmiddellijk een e-mail naar support@jarmino.de en wij zullen de wijziging meteen doorvoeren.

Houd er rekening mee dat dit alleen mogelijk is in een kort tijdsbestek nadat de bestelling is geplaatst, want als deze eenmaal is verwerkt, kunnen wij niets meer veranderen.

Als het huisnummer ontbreekt, kunnen wij de bestelling niet verwerken en zullen wij contact met u opnemen als u zelf nog geen contact met ons heeft opgenomen.

Wij leveren aan alle EU-landen en vele andere landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland. Gedetailleerde informatie vindt u hier: Betaling & verzending. Voor bestellingen naar Zwitserland kunt u terecht in onze online shop op www.jarmino.ch.


Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of iets anders toevoegen?
Helaas is dit niet meer mogelijk nadat u uw bestelling heeft afgerond. U kunt echter zo snel mogelijk contact met ons opnemen via e-mail: support@jarmino.nl. Als uw bestelling nog niet gereed is voor verzending, kunnen wij de gehele bestelling annuleren en kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.

U kunt zo snel mogelijk contact met ons opnemen per e-mail support@jarmino.nl als u wilt annuleren. Als uw bestelling nog niet verzendklaar is, kunnen wij de gehele bestelling annuleren en uw geld direct terugstorten. Het kan zijn dat uw bestelling al klaar is voor verzending, in dat geval is annuleren niet meer mogelijk. U heeft dan nog wel de mogelijkheid om het pakket te retourneren.

Let op hoofd- en kleine letters. Misschien is er een spatie voor of achter de code geslopen?

Elke vouchercode kan maar 1x per persoon gebruikt worden en heeft meestal ook een vervaldatum van enkele dagen. Bovendien kunt u slechts één code per bestelling invoeren en kunt u geen codes combineren.

Als u vastloopt, neem dan contact met ons op via support@jarmino.nl.

Klik op het winkelwagentje rechtsboven op onze pagina. Er opent een venster met een overzicht van uw goederen. Als u nu op de knop "Afrekenen" klikt, komt u bij de zogenaamde kassa. Hier kunt u in de laatste stap rechts de vouchercode invoeren en vervolgens op "Toepassen" klikken.

Op uw smartphone vindt u het veld voor de voucher ook in het winkelwagentje, maar in dit geval moet u helemaal bovenaan de pagina op "Kortingscodes & meer" klikken, dan wordt het veld voor de code weergegeven.

Helaas is het niet mogelijk om de vouchercode toe te voegen, te verrekenen of het bedrag terug te storten nadat de bestelling is geplaatst. U kunt de vouchercode wel gebruiken voor uw volgende bestelling.