Klacht & herroeping

Als uw pakket beschadigd is, de verpakking is open of gescheurd, de inhoud is daardoor beschadigd, een glas is niet goed vastgeschroefd of is gebroken, neem dan onmiddellijk contact met ons op via support@jarmino.nl en wij zullen u zo snel mogelijk helpen.

Zelfs in een goede en efficiënte logistiek kunnen fouten gebeuren. Als u producten mist of verkeerde producten hebt ontvangen, neem dan per e-mail contact met ons op en wij zoeken een oplossing: support@jarmino.nl.

Als u een product wilt retourneren, dan kunt u dit eerst per e-mail aan ons doorgeven via support@jarmino.nl. U kunt het pakket dan op eigen kosten terugsturen naar het volgende adres. Als de retourzending nodig is vanwege een fout van onze kant, sturen wij u een retourlabel.

DieLog GmbH c/o Jarfood GmbH
Zum Lausebrink 12
31832 Springe
Duitsland

In het geval van een terugbetaling ontvangt u uw geld terug op de door u gekozen betaalwijze voor de bestelling.